Klantenservice

Onderaan de pagina vind u veelgestelde vragen en de antwoorden hierop.
Tevens vind u in de blog allerlei artikelen welke aanvullende informatie bieden.
Staat uw vraag er niet tussen, of wilt u meer informatie vul dan het contactformulier hiernaast in.
Als u liever geen formulier invult, kunt u ook een email sturen naar het emailadres [email protected].

Heeft u vragen over een product, of welk product voor uw doel het beste is?
Vermeld dan de volgende informatie:
1- Het type printer dat u wilt of kan gebruiken bijv. Inkjet, Laser, Solvent.
2- Van welk soort materiaal uw ondergrond is bijv. hout, metaal, kunststof, glas, keramiek etc
3- Is de ondergrond voorzien van een lak het zij gekleurde lak het zij blanke lak?
4- Dient het resultaat buiten, binnen of binnen in een vochtige ruimte gebruikt te worden? 
5- Heeft u de mogelijkheid om blanke lak te gebruiken waar nodig?
Met deze informatie kan ik u beter een passend advies voor uw situatie geven

1 Contact, Vragen, Informatie
1.1 Kan ik telefonisch contact opnemen?

Daar ik de webshop alleen run en ernaast ook als zzp-er werkzaam ben, is telefonisch contact veelal erg lastig. Houd telefonisch contact met name voor de echt spoedeisende dingen (zaken welke in minder dan 1 uur antwoord nodig hebben).


Voor alle vragen over producten, het gebruik ervan, advies en dergelijke kunt u een e-mail sturen naar [email protected] of via het formulier hier rechts. Heeft uw vraag spoed vermeld dit in het onderwerp van de e-mail, dan probeer ik deze zo spoedig mogelijk te beantwoorden. Alle andere vragen worden doorgaans in de avonduren of 's ochtends vroeg beantwoord.

1.2 Ik wil mijn bestelling annuleren, kan dat?

Als het op een werkdag nog ruim voor 15:00uur is en/of u heeft nog geen bericht ontvangen dat uw bestelling verzonden is, kunt u veelal uw bestelling nog annuleren. Wanneer u rond of kort na de deadline besteld is de kans zeer groot dat uw bestelling direct verwerkt is en dat annulering ervan niet meer mogelijk is. 


Stuur in alle gevallen direct een e-mail naar [email protected] en plaats in de titel "Annuleren bestelling ".
Voorafgaand en tijdens het verpakken en verwerken van bestellingen wordt er meerdere malen in de mailbox gekeken. De telefoon wordt echter vaak niet opgenomen tijdens deze werkzaamheden i.v.m. eventuele tijdsdruk en concentratie.

2 Verzending, Levertijd, Retourneren
2.1 Het papier past toch door de bus, waarom dan pakketdienst?

Helaas is meer dan eens bewezen dat ook al past iets door de brievenbus, dit nog niet wil zeggen dat het heel aankomt. Voorheen heb ik wel met de post verzonden en veel zendingen raakte vermist, nat, krom of kwamen gekreukeld aan. Dit kost niet alleen mij veel geld en tijd, maar ook u moet dan onnodig lang wachten op uw bestelling. 

2.2 Wanneer kan ik mijn zending verwachten?

Mits de bestelde producten op voorraad zijn en er geen vraag of opmerking met de bestelling verbonden is, wordt uw bestelling doordeweeks tot 18:00uur besteld, diezelfde werkdag nog verzonden. Besteld u vrijdag na 18:00uur wordt uw bestelling op maandag verzonden. 


De levertijd vanaf dan is afhankelijk van de vervoerder en het land waar het pakket heen moet. Binnen Nederland en naar België is doorgaans met 1 a 2 werkdagen geleverd, hierbuiten varieert de levertijd van 2 tot 7 werkdagen.

2.3 Ik heb het verkeerde ontvangen wat nu?

Wanneer u een product anders dan het bestelde heeft ontvangen, laat dit dan zo spoedig mogelijk weten via een e-mail. Vermeld hierbij de besteldatum, bestelnummer, welk product u besteld had en wat u ervoor in de plaats heeft ontvangen. Lever waar mogelijk direct een bewijs mee in de vorm van een foto van het product en/of de achterkant (wanneer deze bedrukt is).

2.4 Ik heb iets verkeerds besteld, wat nu?

Uiteraard mag u binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling deze retourneren. Meld via een mail dat u een retourzending wenst te maken nog voordat u deze daadwerkelijk terug stuurt. Lees hier meer informatie over het retourneren.